Kysymys ylläpidolle

Kysymys ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Kissankello » 13 Syys 2020, 09:40

Hei, liityin uudella nimimerkillä päästäkseni lukemaan vanhan päiväkirjani. Se näkyy tuolla päiväkirjoissa, mutta sitä ei saa klikattua auki. Onko mitään tehtävissä? Onko missään tallessa vanhan Tukarin aikaisia päiväkirjoja? Nää ois nyt kovin merkittäviä itselleni.
.. T: Sodapop nyk. Kissankello
Kissankello
Peruskäyttäjä

Re: Kysymys ylläpidolle

ViestiKirjoittaja Haller81x » 13 Syys 2020, 13:01

Moro! En oo ylläpitoa, mutta siis tällä sivustolla ei ollu tilaa uusille kirjoituksille tarpeeksi, niin sitten admin poisti vanhemmasta päästä päikkyjä ym. ketjuja. Multakin hävis monta päikkyä.
En tiedä, miksi tälle sivustolle ei kovin pal tekstiä ym. mahdu, mutta tää kyl taitaa olla ilmaisalustalla (tai halvalla sellaisella, en ole mikään atk-nero). Mutta itte olen kyllä pitänyt ihan paperista päiväkirjaa ja tehny 4 omakustannetta mm. päikkyjen teksteistä jne (mm. Tukarilla ja Janoinen.netissä).
archive.org on sivusto, jolta löytyy jopa alkuperäisen Tukiasema.net-sivuston päikkyjä ym, ei kuitenkaan minun.
Ylläpitäjä ei tänne kirjoittele, ei ainakaan usein. Muistaakseni edellisestä vastauksesta on jopa pari vuotta aikaa.
T:Haller (ent. nimimerkkejäni Megakesä, Bibliofiili jne).
Tsemiä syksyysi.
Tukarieloa 2/2007 lähtien ja vielä on virtaa.
Haller81x
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja Kissankello » 20 Syys 2020, 20:51

Tervehdys Haller, sinut muistankin hyvin:) Onkohan siis mitään keinoa saada tästä nykyiseltä foorumilta poistettua päiväkirjaa takaisin? Ekan Tukarin päiväkirja minulla onneksi on paperiversiona olemassa. Mutta tarvisin kipeästi nämä merkinnät mitä tälle foorumille olen kirjoittanut.
Kissankello
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja Haller81x » 21 Syys 2020, 23:54

Eipä taida olla. Ja tällä munfoorumi-alustallakin on ainakin Luukkosen Pertin Psykopatologia-sivustolla joitain päivityksiä menossa, mutta voidhan joku tsekata munfoorumi-sivuston infot. Itte meen asap petiin. Että jos siellä ois infoa siis. Aivot jumis zzz.
Tukarieloa 2/2007 lähtien ja vielä on virtaa.
Haller81x
Peruskäyttäjä

Paluu Säännöt ja ilmoitukset