Onko oikeesti asiat todella niin huonosti ?

Yleistä keskustelua mielenterveysaiheista

Valvoja: eBeta

Pitäskö tämä ketju poistaa

A) Kyllä se loukkaa minua
3
60%
B) Ei ketju on täyttä asiaa
2
40%

Ääniä yhteensä : 5

Onko oikeesti asiat todella niin huonosti ?

ViestiKirjoittaja joker » 03 Joulu 2015, 22:04

Kun tätä foorumia lukee niin kyllä on kärsivää porukkaa omasta mielestä...Kaikki on aina päin helvettiä..Tiedättekö mitä ei ole olette vaan sokeita ja ette näe mitä teillä oikeasti on koska elämä on pelkkää kroonista valitusta..

En usko että oikeesti voi noin huonosti olla aivan kaikki asiat..Mulla on huonosti asiat mutta en sitä itke kokoaikaa..

Tuntuukin etä porukka haluaa vain huomiota esim. mt-alan porukalta ja läheisiltä..Ehkä suurin ongelma ei ole se kauhea masennus vaan täydellinen huomion kaipuu joka ylittää kaikki muut tarpeet..

Nyt kaikki keskittymään siihen miten hyvin asiat oikeasti on eikä kokoaikaa pelkästää vaipumaan säälitäväksi..

Siis kun en ymmärrä ei voi olla kaikki asiat aina huonosti ...
Viimeksi muokannut joker päivämäärä 04 Joulu 2015, 21:53, muokattu yhteensä 1 kerran
joker

Re: Onko oikeesti asiat todella niin huonosti ?

ViestiKirjoittaja BumGeek » 03 Joulu 2015, 22:46

On? Kuva
BumGeek

ViestiKirjoittaja t-petsku » 03 Joulu 2015, 23:56

BumGeek kirjoitti:On? Kuva

Voisihan ne huonommin olla, joo, myönnetään, mutta huonosti ne ovat joka tapauksessa - asiat siis.
Kuva
There's beauty doing nothing at all
Never, never stop
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja Jill » 04 Joulu 2015, 20:14

Ei mulla ole asiat huonosti. On hyvä välillä purkaa kirjoittamalla myös huonompia tunteitaan. Mutta nykyisin asiat on hyvin, vaikka aina jotain pientä pelkoa, masennusta on.
Jill

ViestiKirjoittaja joker » 04 Joulu 2015, 21:56

Antaa kansan päättää loin äänestyksen..Jotta tiedän että loukkaako mun kirjoitukset jotain..Se ei ole niitten tarkoitus..

Ketju lähtee poistoo jos se saa enemmän kannatusta :) Tai ainakin mun viestit siittä..
joker

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 05 Joulu 2015, 09:37

Olinkin eka äänestäjä ja mua ei loukkaa.
Mulla on asiat hyvin.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja pacem » 05 Joulu 2015, 15:06

Mä haluan kanssa huomiota. Mulla ei kuitenkaan ole ketään jolta sitä edes yrittäisin saada.

Ei kaikki ketjut ole täällä valittamista.

Ja kyllä sä Joker monesti loukkaat porukkaa täällä, toki mä ymmärrän sen olevan tahatonta mutta monet ei. Tämä ketju ei ole erityisen kohdennettu mihinkään tai keneenkään, niin ei tässä.
pacem
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 05 Joulu 2015, 15:45

Ehkä olette erityisherkkiä tai mielenstäpahoittajia tai kukkahattutätejä eikä silloin ole syy kirjoittajasta, jos loukkaannutte useasti.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja joker » 05 Joulu 2015, 15:55

maanvaiva kirjoitti:Ehkä olette erityisherkkiä tai mielenstäpahoittajia tai kukkahattutätejä eikä silloin ole syy kirjoittajasta, jos loukkaannutte useasti.

Joo kyllä monta joukkohysteriaa olen saanut täällä aikaiseksi..Kun olen mielestäni kirjoitanut mulle ihan normi juttuja..Toki pari kertaa olen sortunut tahallaa loukkaamaan ja se on ollut väärin ja olen siittä anteeksi pyytänyt..

Mut kokoajan pitää olla varpaillaan mistä nyt kukin vetää herneen nokkaan.. Se oli paha paikka aikoinaan kun kirjoitin mistä paniikkihäirö johtuu ja annoin siihen hyviä vinkejä kun oon itse siittä parantunut.. Se oli joillekin aivan liikaa kun ois pitänyt ottaa vastuu omasta sairaudesta...
joker

Paluu Yleistä mielenterveydestä