Hirvein vuodenaika?

Kaikenlaista keskustelua muista kuin mielenterveysaiheista

Valvoja: Reinikainen

Hirvein vuodenaika äänestys

Kevät
8
31%
Kesä
8
31%
Syksy
1
4%
Talvi
9
35%

Ääniä yhteensä : 26

Hirvein vuodenaika?

ViestiKirjoittaja BumGeek » 07 Kesä 2014, 02:19

I hate summer. It is... uncomfortable.
BumGeek

Re: Hirvein vuodenaika?

ViestiKirjoittaja awa » 07 Kesä 2014, 06:38

kesä,joo,yök!
awa
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja BlackFlag » 07 Kesä 2014, 11:27

Mikä ihmisillä on kun kesäsin alkavat niin sosiaalisiksi. Bussissakaan pidä suutaan kiinni.
BlackFlag

ViestiKirjoittaja t-petsku » 07 Kesä 2014, 11:29

Valitsin kevään siitä syystä että kun aamulla lähdet johonkin ulos (töihin etenkin) niin saat pistää melkeinpä toppatakin päälle ja iltapäivällä onkin sitten jo liian lämmintä pahimmillaan minkäänlaisen takin pitämiseen.
Toki jos on töissä, niin työpaikalla voi pitää kevyempää vaatetusta, mutta kuitenkin.
There's beauty doing nothing at all
Never, never stop
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja ristok » 07 Kesä 2014, 12:32

Nuorempana koin kaikki vuodenajat hienoiksi. Nivelpsorin myötä talven kylmyys ottaa nykyisin lujille. Ja viime kevät oli hyvin ahdistava. Tiedä sitten jatkossa.
ristok

ViestiKirjoittaja Mort.icia » 07 Kesä 2014, 13:55

Kevään valitsin. Se on jotenkin julma.
Mort.icia
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja haller » 07 Kesä 2014, 14:15

Talvi, koska silloin on liukasta, kylmää ja lumista ja näin liikuntarajoitteisena silloin liikkumiseni on erittäin hankalaa. Kaikki spontaanius jää pois, kun pitää miettiä reittejä ja pärjäämistä.
haller

ViestiKirjoittaja Julia » 07 Kesä 2014, 16:07

Mä inhoan kans talvea, kylmää ja pimeää, loskakelit on myös tympeitä. Toukokuusta elokuuhun on paras vuodenaika, vaikkakin mulla on paha siitepölyallergia mutta silti. Rakastan myös helteitä, joista monet suomalaiset valittaa, mutta mulla ei vaan oo koskaan liian kuuma.
Julia

ViestiKirjoittaja Diamantino » 07 Kesä 2014, 17:42

Pääsäntöisesti kaikissa on jotain hyvää ja pidettävää, ylipäätään vuodenaikojen vaihtelun koen tärkeäksi. Syksyssä, etenkin loppusyksyssä on jotain surullista, kaiken kuolettavaa vaikka se pitääkin sisällään lupauksen uudesta heräämisestä. Kevät on mielestäni ihaninta; tuoksut, värit ja äänet. Keskitalven pimeys ja pysähtyneisyys tuntuu joskus synkältä mutta varsinaisen rasittavaksi ja ikäväksi koen vain räntä- ja loskakelit.
Diamantino

ViestiKirjoittaja VQP » 07 Kesä 2014, 22:43

"Hirvein" vuodenaika on Etelä-Suomessa vuosi vuodelta pitenevä pimeä ja märkä ajanjakso syksyn ja talven välissä. EU saisi minun puolestani poistaa direktiivillä almanakasta koko marraskuun ja vähintään puolet joulukuusta.
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja Plom » 09 Kesä 2014, 11:51

Kesä, helteiden ja hyttysten sekä siitepölyn vuoksi.
Peace.
Plom
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja Silka » 09 Kesä 2014, 20:35

Laitoin talven kamalimmaksi, kun jotain piti laittaa. Lähinnä ajattelin talvea silloin, kun pitää herätä pilkkopimeään aamuun tekemään lumitöitä tuiskussa ja pakkasessa.

Huomaatteko, että kukaan ei ole laittanut kamalimmaksi vuodenajaksi syksyä? Ainakaan vielä. Minä rakastan loppukesää ja syksyä.
"Suru on kotinsa menettänyttä rakkautta, ja elämä olisi lohdutonta, jos rakkaus voitaisiin lohduttaa pois." - Bent Falk
Silka
Kranttu

ViestiKirjoittaja t-petsku » 09 Kesä 2014, 22:37

Jos syksy on esteettisesti kaunis (ruska ja ns kevyet sumut) niin mikä jottei. Mutta muutoin :|
There's beauty doing nothing at all
Never, never stop
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja BumGeek » 09 Kesä 2014, 23:20

Syksy tuntuu olevan mieluisin tai ainakin vähiten hirveä? Itselleni syksy on varsin kaunis, tasapainoinen ja tyyni aika vuodesta.
BumGeek

ViestiKirjoittaja possu » 12 Kesä 2014, 22:20

Minäkin olen aina tykännyt syksystä, mutta kesä on ehdottomasti kauhein. Tai no kevät ja kaikki ne mätääntyvät koirankakkakasat on ehkä vielä kauheampi. Poikani näyttävät jostain syystä arvostavan kovasti talvea ja ovatkin nyt jo keväästä lähtien kyselleet, että milloin tulee taas talvi ja lunta. Milloin tulee talvi, lunta ja joulu? Milloin mennään taas pulkkamäkeen, eikä ole aina kuuma? Milloin on taas joulukuusi?
possu

ViestiKirjoittaja Silka » 13 Kesä 2014, 10:18

BumGeek kirjoitti:syksy on varsin kaunis, tasapainoinen ja tyyni aika vuodesta

Sinäpä sen sanoit ja hienosti määrittelit.
"Suru on kotinsa menettänyttä rakkautta, ja elämä olisi lohdutonta, jos rakkaus voitaisiin lohduttaa pois." - Bent Falk
Silka
Kranttu

ViestiKirjoittaja Kangshung » 13 Kesä 2014, 11:00

Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää. Paitsi minä, koska olen ulkotöissä.
Kangshung
Kultajäsen

Paluu Yleistä asiaa