Päiväkirjakeskustelua.

Päiväkirjakeskustelua.

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 12 Joulu 2015, 20:41

Edit: Suoria lainauksia päiväkirjasta poistelin.

Silkalle kysymys siis, joka jäi mietityttämään.

Minkä olet mun viesteissä kokenut halventavaksi kun viittasit tähän foorumin sääntöön:

4. Päiväkirjat ovat rauhoitettuja: Niihin ei saa kirjoittaa mitään halventavaa päiväkirjan pitäjästä. Myöskään päiväkirjan pitäjä ei saa halventaa muita. Huolen yms. voi toki esittää, mutta sekin tulee ilmaista ystävällisessä hengessä.
Viimeksi muokannut FitzUljas päivämäärä 12 Joulu 2015, 22:36, muokattu yhteensä 3 kertaa
FitzUljas

Re: Päiväkirjakeskustelua.

ViestiKirjoittaja joker » 12 Joulu 2015, 20:53

Nää tukarin seniorit ei kestä kritiikkiä ;) Itse pysyn niistä päikyistä kaukana..
joker

ViestiKirjoittaja joker » 12 Joulu 2015, 21:36

Harmi että täällä ei oo yhtään modea..Nimittäin tommonen avaus missä vedetään päiväkirjakeskustelu yleiseen osioon pitäs poistaa heti.
joker

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 12 Joulu 2015, 22:15

joker kirjoitti:Harmi että täällä ei oo yhtään modea..Nimittäin tommonen avaus missä vedetään päiväkirjakeskustelu yleiseen osioon pitäs poistaa heti.

Järki käteen kuitenkin. Eihän tuossa ole mitään päiväkirjaan liittyvää viittausta.
FitzUljas

ViestiKirjoittaja joker » 12 Joulu 2015, 22:16

FitzUljas kirjoitti:
joker kirjoitti:Harmi että täällä ei oo yhtään modea..Nimittäin tommonen avaus missä vedetään päiväkirjakeskustelu yleiseen osioon pitäs poistaa heti.

Järki käteen kuitenkin. Eihän tuossa ole mitään päiväkirjaan liittyvää viittausta.

Suoraa lainausta toisen päiväkirjasta..
joker

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 12 Joulu 2015, 22:18

Voin kyllä poistaa tämän jos kyseisen päiväkirjan haltija sitä pyytää. Ei tähän ole kuitenkaan lainattu mitään henkilökohtaisia juttuja.

Mutta nyt kyllä rupes tuntumaan turhalta koko tämä keskustelu aiheesta. Ois tässä varmaan parempaakin tekemistä.

Ja voit olla Joker tässä kyllä ihan oikeassakin. Muokkasin alotusviestin toivottavasti parempaan muotoon.
FitzUljas

ViestiKirjoittaja Silka » 11 Tammi 2016, 18:11

Kas, en ole huomannut tätä ketjua ja minulle osoitettua kysymystä, kun en näillä yleisillä osastoilla juurikaan käy. Kyse oli toisen henkilön päiväkirjasta. En siis ollenkaan tiedä, kokiko päiväkirjan haltija viestiä häiritseväksi tms. Minä kommentoin vain sanomalla sitä mielenkiintoiseksi, merkilliseksi - tai jotain sellaista, en muista tarkkaan enkä ehdi/välitä sitä keskustelua enää etsiä.

Ja kiitos, Joker. Jos joku osasto on kirjautumisen takana, luonnollisesti sen on tarkoitus siellä pysyäkin. Päiväkirja- ja Vertaistukea -osastot ovat erityisen suojattuja.
"Suru on kotinsa menettänyttä rakkautta, ja elämä olisi lohdutonta, jos rakkaus voitaisiin lohduttaa pois." - Bent Falk
Silka
Kranttu

ViestiKirjoittaja Urpo » 01 Maalis 2016, 19:48

joker kirjoitti:Nää tukarin seniorit ei kestä kritiikkiä ;)

Ajattelin vastata: Miten niin ei muka kestä?.

Osoitanko tuolla vastauksellani jokerin olevan minun suhteeni oikeassa?

Urpo

(Tervetuloa kirjoittamaan päikkyyni.)
Urpo
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja joker » 06 Maalis 2016, 14:48

Urpo kirjoitti:
joker kirjoitti:Nää tukarin seniorit ei kestä kritiikkiä ;)

Ajattelin vastata: Miten niin ei muka kestä?.

Osoitanko tuolla vastauksellani jokerin olevan minun suhteeni oikeassa?

Urpo

(Tervetuloa kirjoittamaan päikkyyni.)

Noh se oli tollainen heitto vaan... Itse kunnioitan vanhuksia täällä tuskin on vanhainkoti ikäisiä..Olen ollut myös vanhainkodissa töissä keittiössä toki mutta vein joka päivä ruuat heidän huoneisiin ja siellä oli vaikka minkälaista persoonaa ..esim yksi luki aina uuden runon jokapäivä kun menin viemään ruokaa.. Elämän myönteisiä ja iloisia ihmisiä noin ylipäätänsä nämä yli 80-v... Ja miten siinä Leinon runossa luki.. "Vanhoissa hehkuu hengen aurinko"
joker

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 10 Maalis 2016, 14:44

Silka kirjoitti:Jos joku osasto on kirjautumisen takana, luonnollisesti sen on tarkoitus siellä pysyäkin. Päiväkirja- ja Vertaistukea -osastot ovat erityisen suojattuja.

Rajansa kaikella. Joskus voi myös luottaa omaan arvostelukykyynsä. Alkuperäinenkin viesti oli suhteellisen harmiton eikä sisältänyt mitään erityisen paljastavia tietoja mistään tai kenestäkään (muistaakseni siitä ei edes selvinnyt kenen päiväkirjasta oli kyse). Jokainen joka käyttää 5min aikaa rekisteröitymiseen voi myös lukea foorumia täysin vapaasti.
FitzUljas

ViestiKirjoittaja Silka » 13 Maalis 2016, 12:02

FitzUljas kirjoitti:Joskus voi myös luottaa omaan arvostelukykyynsä.

Jokaisella on oma harkintakykynsä tai -kyvyttömyytensä. Keskimäärin me ihmiset pidämme omaa harkintakykyämme keskimääräistä parempana. Siksi keskustelufoorumeilla on yleensä säännöt, jotka koskevat kaikkia.
"Suru on kotinsa menettänyttä rakkautta, ja elämä olisi lohdutonta, jos rakkaus voitaisiin lohduttaa pois." - Bent Falk
Silka
Kranttu

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 14 Maalis 2016, 03:21

Silka kirjoitti:
FitzUljas kirjoitti:Joskus voi myös luottaa omaan arvostelukykyynsä.

Jokaisella on oma harkintakykynsä tai -kyvyttömyytensä. Keskimäärin me ihmiset pidämme omaa harkintakykyämme keskimääräistä parempana. Siksi keskustelufoorumeilla on yleensä säännöt, jotka koskevat kaikkia.

No näinhän se on. Tämä viesti on kuitenkin nyt poistettu ja elämä jatkuu.
FitzUljas

Paluu Säännöt ja ilmoitukset