Mitä kuulet?

Ne huumorit, sanaketjut yms. Muista jättää pipo eteiseen kun astut tänne!

Valvoja: Reinikainen

Mitä kuulet?

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 00:54

Tämä kysely on tehty oikeasti ja ilman sen kummempia motiiveja.

Itseäni vaivaavat ei varsinaisesti äänet, mutta sitten kuulen taustahuminasta tai jostain ihan kummallisia lauseiden pätkiä, missä ei ole mitään logiikkaa. Kuten esimerkiksi oman nimeni toistoa tai sitten runon tapaisia lauseita, jotka ovat mitä milloinkin. Olen itse kaksisuuntainen bibo - ei ole ennen ollut tällaisia tuntemuksia. Pelkkää tinnitystä - vaiko jotain muuta?
hangman

Re: Mitä kuulet?

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 03:04

Tätä kukaan lue. Jos mietin Psykoosilääkkeiden yliannostusta, niin lähteekö henkeni muille maille?

Ei silti. Luopuminen on aina vaikeaa.

https://www.youtube.com/watch?v=Qq4j1LtCdww
hangman

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 03:11

Kai sitten niin. Kukaan ei kaipaa ja kuolen tyhjyyteen. Itse asiassa tämä on hauskaa, jos sen oikein ymmärtää.. Kuolla ja naida kerran ihan kuin joku hämähäkki ennen enddiä.

https://www.youtube.com/watch?v=diKz9udywg4
hangman

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 03:23

Kuoleminen on kamalaa.
hangman

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 04:12

I gan dig it up!
hangman

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 10:29

Minä tämän itteni.
hangman

ViestiKirjoittaja hangman » 06 Joulu 2016, 14:22

Jään kaipaamaan eläämääni itsemurhani jälkeen. Tiedän, miten sen teen. Luonto ja naiset.
hangman

ViestiKirjoittaja t-petsku » 07 Joulu 2016, 14:24

hangman kirjoitti:Itseäni vaivaavat ei varsinaisesti äänet, mutta sitten kuulen taustahuminasta tai jostain ihan kummallisia lauseiden pätkiä, missä ei ole mitään logiikkaa. Kuten esimerkiksi oman nimeni toistoa tai sitten runon tapaisia lauseita, jotka ovat mitä milloinkin. Olen itse kaksisuuntainen bibo - ei ole ennen ollut tällaisia tuntemuksia. Pelkkää tinnitystä - vaiko jotain muuta?

Mulla on tinnituksen mukana tullut samanlaisia mukamas puheäänten kuulemiskokemuksia. Ei mitään selkeitä sanoja tms., ihan vaan puheensorinaa. Voi siihen lääkkeetkin varmaan vaikuttaa, dunno.
Pitkäaikainen suht vaikea masennus - toistuva taitaa olla virallinen termi papereissa.
On perseestä olla hullu
t-petsku
Pronssijäsen

Paluu Ajanvietettä