Ammattitappeluista videoita

Ne huumorit, sanaketjut yms. Muista jättää pipo eteiseen kun astut tänne!

Valvoja: Reinikainen

Ammattitappeluista videoita

ViestiKirjoittaja BumGeek » 13 Heinä 2015, 02:04

MMA (vapaaottelu), potkunyrkkeily, nyrkkeily, thainyrkkeily, jujutsu, judo, sambo, mitä vaan. Ei herkille.

Klassikko. UFC:n vanhimmasta päästä, Gary Goodridge vs. Paul Herrera.

UFC tyrmäys kokoelma eräistä parhaimmista.

Laji vs. laji isommilla rajoituksilla, mutta kaunista katsottavaa.
BumGeek

Re: Ammattitappeluista videoita

ViestiKirjoittaja joker » 14 Heinä 2015, 18:34

Voi kun ihanaa väkivaltaa :roll: :roll:
joker

ViestiKirjoittaja BumGeek » 14 Heinä 2015, 18:37

Parempi TV:ssä, kuin kadulla.
BumGeek

ViestiKirjoittaja joker » 14 Heinä 2015, 18:43

Parempi ei missään..Mua ei ainakaan yhtää kiihota ei kiehdo tollanen mättäminen..Mut mikäs siinä kaikkia kiinnostaa eri asiat :D
joker

ViestiKirjoittaja BumGeek » 14 Heinä 2015, 18:57

En pidä siitä, että missään lajissa vakavasti luokkaantuu. Vapaaottelu on vaan monipuolisimpia ja monimutkaisimpia taistelu-urheilulajeja. Olen kyllä huomannut, että monet vapaaotteluita seuraavat ovat uskomattoman vihamielisiä, jopa sadistisia.
BumGeek

ViestiKirjoittaja joker » 14 Heinä 2015, 19:08

Vapaaottelu on nimensä mukaan ottelu ilman mitään kummempia sääntöjä..Siis siinä on tarkoitus vahingoitaa mahdollisimman tehokkaasti..Noh tietysti kovan tason urheilua sekin mutta ei voi rinnastaa nyrkeilyyn ja karateen ..

Yleensä ihmiset jotka diggaa väkivallasta niin totuus on että ne ei ole olleet väkivallan kanssa konkreettisesti tekemisessä olleenkaan elämänsä aikana.. Ne jotka on niin ovat oppineet vihaamaan kaikkea väkivaltaa...

Kyllä mä sitä mieltä olen että itseä pitää tarvittaessa puolustaa fyysisesti koska haitat ovat suuremmat jos alistuu hakatavaksi..Mutta en saa muuten mitään kiksejä väkivallasta vaan vihaan sitä kaikissa muodoissa.
joker

ViestiKirjoittaja BumGeek » 14 Heinä 2015, 19:19

joker kirjoitti:Vapaaottelu on nimensä mukaan ottelu ilman mitään kummempia sääntöjä..Siis siinä on tarkoitus vahingoitaa mahdollisimman tehokkaasti..Noh tietysti kovan tason urheilua sekin mutta ei voi rinnastaa nyrkeilyyn ja karateen ..

Väärin. Vapaaottelu ei todellakaan tarkoita sitä, että saat tehdä "ihan mitä vaan". Vapaaottelussa on paljonkin sääntöjä. Nyrkkeilymatseissa ja karateturnauksissa voi aiheuttaa ihan yhtä paljon vahinkoa, kuin vapaaotteluissa. Nyrkkeilyssä on kuollut ihmisiä, kuin myös vapaaotteluissa. Tapaukset tietysti jää onneksi aina harvoiksi.

joker kirjoitti:Yleensä ihmiset jotka diggaa väkivallasta niin totuus on että ne ei ole olleet väkivallan kanssa konkreettisesti tekemisessä olleenkaan elämänsä aikana.. Ne jotka on niin ovat oppineet vihaamaan kaikkea väkivaltaa...

Olen kokenut fyysistä kaltoinkohtelua, väkivaltaa, kuin myös henkistä väkivaltaa. Mitään pysyviä vaurioita en ole saanut keholle toisten konkreettisten tekojen kautta. No yhden olen, mutta sillä elää.

joker kirjoitti:Kyllä mä sitä mieltä olen että itseä pitää tarvittaessa puolustaa fyysisesti koska haitat ovat suuremmat jos alistuu hakatavaksi..Mutta en saa muuten mitään kiksejä väkivallasta vaan vihaan sitä kaikissa muodoissa.

Aina pitää puolustaa itseään, mutta valitettavasti itsensä fyysinen puolustaminenkin pitäisi tehdä varovasti. Kicksejä en saa siitä, että toinen hakkaa tai alistaa toista vaikka noissa MMA-otteluissa. On paljonkin tappelijoita, joita en kunnioita ihmisinä lainkaan, vaikka kuinka hyviä ne olisi itse tappelussa. Sitten on taas ihmisiä, jotka saa kicksejä siitä, että toinen tappelija murtaa toisia tappelijoita, enemmän henkisesti. Jotkut tappelijoista on selkeästi valitettavan luonnevikaisia.
BumGeek

ViestiKirjoittaja Maitoparta » 23 Heinä 2015, 13:48

Ite en tykkää noita kattoa, noo nyrkkeilyä kylläkin, mutta muut lajit ei nappaa noin niin kuin katsomisen kannalta, harrastaminen erikseen.

Mut noista kavereista, jotka ovat ehkä turhan aggressiivisia yms. on valitettava kokemus, kun ekaa kertaa elämäni aikana sparrasin. Siinä oli kyllä koutsinkin moka ettei hillinnyt sellaista nuorta kaveria, joka kävi päälle kauheella temmolla ja iskusateella. Mä olin aluksi silloin että tätäkö sparraus on että lyödään täysiä yms. Sparrasin kaksi 3 minan erää tän kaverin kanssa ja lopulta opin lukemaan sitä samaa liikesarjaa mitä se toisti, niin hyvin että olisin koska tahansa voinut sen tiputtaa, mutta kun se ei ole sparrin tarkoitus.

Vaihdettiin onneksi sparrikaveria ja tää agretyyppi heti tiputti uuden sparrikaverinsa. Olin ensimmäistä ja viimeistä kertaa kyseisen nyrkkeilyseuran salilla. Se on koutsin vastuulla nuo jutut. Meni vähän offtopikkiin nyt.
Maitoparta
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja BumGeek » 13 Joulu 2015, 17:11

UFC 194:n José Aldo vs. Conor McGregor päättyi nopeasti, kun McGregor pisti vastalyönnin ennen 25-1, nyt 25-2 höyhensarjan mestarille, joka ei ole hävinnyt 10 vuoteen.
BumGeek

ViestiKirjoittaja Maitoparta » 13 Joulu 2015, 22:31

Nopea ja painava vasuri, ei voi muuta sanoa.
Maitoparta
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja Singularity » 19 Joulu 2015, 23:56

Saas nähdä miten Heleniukselle tänään käy...
Singularity

ViestiKirjoittaja joker » 06 Tammi 2016, 00:25

Suurin ja kaunein :D Puhaltais kumoon noi pellet mitä tässä ketjussa on...

Top 10 Muhammad Ali Best Knockouts
https://www.youtube.com/watch?v=C_fEIVwjrew
joker

ViestiKirjoittaja Plom » 07 Tammi 2016, 17:06

Peace.
Plom
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja Singularity » 23 Helmi 2016, 18:18

Legendaarinen matsi, jos nyt ei niinkään tasoltaan, niin muuten. ;)

Ensimmäinen suomalainen UFC:ssa Tony Halme vs. Todellakin Legendaarinen Randy Couture.

https://www.riemurasia.net/video/Tony-Halme-vs-Randy-Couture/11685
Singularity

ViestiKirjoittaja BumGeek » 24 Helmi 2016, 18:28

Halme oli Suomen MMA-scenen ylpeys.
BumGeek

ViestiKirjoittaja BumGeek » 27 Helmi 2016, 16:08

Tänään Anderson Silva vs. Michael Bisping. Tapahtuma Englannissa, todennäköisesti illalla. Silva on kaikkien aikojen parhaimpia MMA-tappelijoita. Vaikka hänellä on mennyt huonosti 2013 alkaen, niin hänen suoritukset areenassa ovat vertaansa vailla.
BumGeek

ViestiKirjoittaja BumGeek » 06 Maalis 2016, 21:58

Vapaaottelun arvaamattomuus tuli taas selväksi UFC 196. Tuore naisten mestari Holly Holm menetti vyönsä puolustaessaan sitä ensimmäistä kertaa ja Conor McGregor koki ensimmäisen UFC tappionsa Nate Diazille, kun hän siirtyi eri sarjaan.
BumGeek

Paluu Ajanvietettä