Ilahduttava hankinta

Ne huumorit, sanaketjut yms. Muista jättää pipo eteiseen kun astut tänne!

Valvoja: Reinikainen

Ilahduttava hankinta

ViestiKirjoittaja Trisse » 06 Elo 2012, 14:56

Mitä kivaa olet viimeksi ostanut, mistä ja millä hinnalla?

Iso turkoosi kaulariipus Lappeenrannan Isosta Kristiinasta vitosella. Mukaan kiva pieni pussi säilytykseen.
Trisse

Re: Ilahduttava hankinta

ViestiKirjoittaja Minya » 06 Elo 2012, 16:01

Yhden puuttuvan kirjan jollain eurolla. :3
Minya

ViestiKirjoittaja haller » 06 Elo 2012, 17:25

Muumipappa-pyyhkeen 5,50 eurolla Wikkeltä (eli Sokokselta).
haller

ViestiKirjoittaja Nomad » 09 Elo 2012, 15:09

Merkkifarkut, hyvin vähän käytetyt, Vermon kirppis, 1 euro. Vähän vaikea koittaa päälle raviradan kupeessa ulkotorilla, mutta ei olisi löytynyt paremmin istuvia sovittamallakaan.

Mukava ketju, kiitos Trisse, kun perustit.
Nomad
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja aazie » 10 Elo 2012, 11:25

Uusi plotteri ja gps veneeseen. Mennään iPadilla ny. Siis gps:llä.
aazie

ViestiKirjoittaja possu » 14 Elo 2012, 09:15

Minä ostin kuntopyörän. En olisi osannut kasata sitä itse, koska siinä piti liittää jotain vaijereita ja kiristää niitä, mistä ei ollut edes mitään ohjetta, eikä paketissa sopivaa työkalua, mutta onneksi nuorempien lasteni isä kävi kasaamassa sen. Olen aika epäkäytännöllinen, enkä olisi kyllä itse osannut.

Katsoin myös netistä käytettyjä, mutta niissä näytti olevan aina joku vika, kuten että vastusta ei voi säätää, tai sijaitsivat jossain kaukana, joten menin ja ostin sen pyörän kaupasta, minkä mainoksesta innostuin.

Emmekä kiinnittäneet jalkalenkkejä, etteivät nuorimmat lapset saa sinne jalkaa jumiin ja loukkaannu.

Katellaan nyt jääkö se vaatetelineeksi, vai keksinkö sille muuta käyttöä. Mutta on se hieno.

Ai niin, ostin sen kitymarketista ja hinta oli vajaa 130 euroa. Ostin samalla kaksi kappaletta kelloradioita herätyskelloiksi ja iltarauhoittimeksi minulle ja vanhimmalle lapselle. Ne maksoivat kympin kappale. On sekin minusta ihan hyvä ostos.
possu

ViestiKirjoittaja Jail » 15 Elo 2012, 21:04

Vibra sellainen aika iso.
Jail

ViestiKirjoittaja possu » 15 Elo 2012, 21:07

Sain tänään ilmaiseksi kirjaston kierrätysvaunusta Matti Yrjänä Joensuun Harjunpää ja Kapteeni Karhun. Minulla ei ollutkaan sitä, enkä muista edes lukeneeni, enkä ole nähnyt varmaan yhtään Harjunpääfilmatisointia, että ah, mikä elämys saada lukea tämä.

Kirjaston kierrätysvaunut ovat loistojuttu, olen itsekin kantanut sinne kirjoja, kun en tykkäisi, jos ne menisivät roskiin.
possu

ViestiKirjoittaja Haba » 16 Elo 2012, 10:33

Kotiviini käymispakkaus omista marjoista 4,90 e . Vielä ku marjat kypsyis ja jaksais poimia ne.
Haba

ViestiKirjoittaja possu » 17 Elo 2012, 00:10

Ostin tosi nätin peltisen herätyskellon vitosella Malmin ylikulkutunnelin kirppistelijämummolta.
possu

ViestiKirjoittaja BeFree » 17 Elo 2012, 23:40

24 kaljaa, ilahdutti kovinkin paljon.
All day long I think of things but nothing seems to satisfy
BeFree
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja possu » 18 Elo 2012, 09:38

BeFree, piti kertoa mistä ja millä hinnalla. Nyt katsotaan, oletko tarkan markan poju ja ostitko halvalla marketista, vai törsäsitkö huoltiksella ylimääräistä. :-D

PS. Eikun kuvastasi näkyykin, että oletkin tyttö, etkä poika. Anna anteeksi.

PPS. Pirkkaolut on hyvää, se on Olvia. Lidlistä saa humalanmakuista vetistä olutta halvalla. Hyvää on, erilaista, vaikka silti lageria.
possu

ViestiKirjoittaja Trisse » 18 Elo 2012, 10:26

Tästä on jo joku aika mutta Kiasman kaupasta ihanan muistikirjan "Today is super". Oli vähän kallis, muistaakseni 11,90 mutta on siitä iloakin ollut jo ainakin hintansa edestä vaikken ole puolessavälissäkään. Tuossa on siis erilaisia sivuja eri merkinnöille.

Uudesta Samsung Galaxy Pocketista lienee siitäkin iloa kun opin käyttämään. Sen ostin 75 euron tarjouksella Gigantista. Satuin just katsomaan hintaseuranta.fi:stä hintaa ja vähän ihmettelin kun tuon puhelimen hinta oli 99-129 euroa... minä siis löysin paljon halvemmalla!
Trisse

ViestiKirjoittaja BeFree » 21 Elo 2012, 19:29

Possu, ihan mies olen mutta tykkäsin kyseisestä kuvasta niin laitoin sen. Ostin lidlistä 24kaljaa jolloin lopulliseksi hinnaksi tuli 0,85€/tölkki. Aika halpaa oli. Yllättävän hyvää oli.
All day long I think of things but nothing seems to satisfy
BeFree
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja VQP » 21 Elo 2012, 19:57

Sienireissulla Motonetin ohi mennessäni ostin heräteostoksena alle kympillä uuden yleismittarin yli 30 vuotta vanhan kiukuttelevan tilalle. Motonetista näkyy saavan yleismittareita alle viidenkin euron. Tarkoitus oli ostaa myrskysytkäri, mutta ne olivat tilapäisesti loppuneet.
Viimeksi muokannut VQP päivämäärä 21 Elo 2012, 20:07, muokattu yhteensä 1 kerran
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja VQP » 21 Elo 2012, 20:08

Onneksi olen itse venhon kyydissä :mrgreen:
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja Jail » 21 Elo 2012, 21:16

Espiritin punainen paita. :) Lukion biologian kirja, muumi muki, jossa mörkö.

Paita maksoi n. 19 euroa
Muumi muki n. 10 euroa
Biologian kirja 15 euroa
Jail

ViestiKirjoittaja VQP » 21 Elo 2012, 21:28

Puncture Repair Patches. Self ahdesive
Korjauspaikka. Itsekiinnittyvä

Impoterd by Clas Ohlsson
LOT nr. 110465521

Hyvä keksintö fillarin sisärenkaan pienien reikien helppoon paikkaamiseen. (Eläkeläiselle tiedoksi!)

Lisäksi tuo toimii sateenvarjon tavoin. Kun paikkarasia on mukana, ei kumi puhkea kirveelläkään :D
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja Trisse » 24 Elo 2012, 00:32

Samsung Galaxy Pocket, 79,-
Trisse

ViestiKirjoittaja possu » 24 Elo 2012, 00:50

VQP, Kiitos vinkistä, en ole tuollaista nähnytkään.
possu

ViestiKirjoittaja VQP » 24 Elo 2012, 01:00

Ollos hyvä, Possu! Varmuuden vuoksi huomautan, että en ole vielä kokeillut tuon toimivuutta tosi paikan tullen - kuten en sateenvarjonkaan. Paikkarasian sentään ostin ja silloin tällöin olen kanniskellut lainasateenvarjoa poutasäällä..
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja possu » 24 Elo 2012, 01:31

Paikkarasiaa olin menossa minäkin ostamaan. Pelottavaa vaan kovasti mennä Claes Olssonille, kun siellä tulee osteltua kaikenlaista sitten, kun näkee. Vaikka en ole kyllä mitään muistaakseni katunut, ihan hyviä ostoksia ja hinta on, vaikkei välttämättä hullunhalpa, kuitenkin halvempi kuin yleensä muualla.
possu

ViestiKirjoittaja Trisse » 24 Elo 2012, 02:44

Claes Olssonilla pitäis käydä. Joskus vilkaisin nopsasti. Näytti miesten Tiimarilta :roll:
Trisse

ViestiKirjoittaja possu » 24 Elo 2012, 02:53

Siellä on kaikkea taloustavaraakin ja mm. tusseja ja muovailuvahoja lapsille ja aina kaikkea kivaa ja mielenkiintoista, mitä ei arvannut olevankaan. Oikeastaan kaikki mikä menee sanan käytännöllinen alle, löytyy olssonilta, paitsi eivät vaatteet ja kalusteet jne.

Kerran kävin katsomassa löytyisikö sieltä säkällä kahviperkolaattoria ja olin aivan äimän käkenä, kun niitä oli siellä monta metriä erilaisia.
possu

ViestiKirjoittaja VQP » 08 Syys 2012, 11:31

Tämä kaikkien aikojen kirppislöytö ei ikävä kyllä sattunut minun kohdalleni :o

Kuva

Pilkkahinnalla ostetun taulun uskotaan olevan ranskalaisen impressionismin mestarin maalaama.
VQP
Jäsen

Seuraava

Paluu Ajanvietettä