Mitä mieltä viisubiisistä?

Kaikenlaista keskustelua muista kuin mielenterveysaiheista

Valvoja: Reinikainen

Mitä mieltä viisubiisistä?

ViestiKirjoittaja Max » 18 Huhti 2018, 00:06

Mielestäni aika keskinkertainen, mutta esittäjä on niin hyvä, että mahikset kärkeen.
Max
Pronssijäsen

Re: Mitä mieltä viisubiisistä?

ViestiKirjoittaja t-petsku » 18 Huhti 2018, 12:02

Kaikki muu paitsi voitto on kuin kusipaskat YLEn pöksyissä, kun menivät diktaattorimaisesti valitsemaan SA:n Suomea edustamaan - näin sanoivat itse, vain voitto kelpaa.
Mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu.
Elämä on murheen laakso
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja Haller81x » 19 Huhti 2018, 01:12

Kyl mä tykkään siit Monsters-biisistä, mut en showsta. Pitäis olla mustaa nahkaa ja kumia, niinku siinä videossa, eikä mitään lilaa yms. Niin, ja meikattuja miehiä ym. mukaan sen takavuosina viisukarsinnoissa olleen Club de Persen tyyliin. Kappale on munsta hyvä ja pystyn jopa samaistumaan sen tekstiin, kun on tässä aikamoiset hirviöt päässä pyöriny milloin minkäkin aistin kautta (harhoja ym. tarkoitan siis).
Mut siis vaarana voi olla yliyrittäminen ja perfektionismi. Saara Aalto on kuitenkin melko nuori ja ois hyvä, et olis vähän sellasta tasaisempaa vaihetta elämässä, ettei pala loppuun.
Ehkä kesähäiden jälkeen sitten vaikka huilia. Kaikkea hyvää toivon hänelle.
Haller81x
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja elollinen » 16 Touko 2018, 17:52

Ei käynyt Saaralle hyvin . Oli aivan vikatikki alunperin laittaa Saara ainoaksi ehdokkaaksi eikä kellekkään toiselle annettu edes mahdollisuutta. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. Saara itse sanoi ettei ala kenenkään kanssa kilpailemaan :) Esitys oli tekninen, tunteeton ja kylmä ja Saarassa näkyi konemainen viisuväsymys. Sääli.
"Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.:)"
elollinen
Peruskäyttäjä

Paluu Yleistä asiaa