Valvoja: Reinikainen
joker kirjoitti:Joo ja ne jotka on huumeilla aivot pilanneet niin eivät viitsi sitä tunnustaa..
BlackFlag kirjoitti:Lainsäädäntöhän määrittelee päihteen HUUmaisainemaisuuden, ei moraali tai järki.
Joten alkoholia, tai mitään sellaista päihdettä jota käytän säännöllisesti ei voida luokitella huumeeksi.
Ennen käytin aika aktiivisesti kaikkea vaihtoehtoista, joutuen lopulta kuitenkin toteamaan ettei näin risa pää sovellu sittenkään kaikkein rajuimpiin leikkeihin. Stimulanteista sain parhaat kiksit - Tunsin eläväni ja olevani.
Tilannetajua pistää huumeidenpäivittelytopic vapun kunniaksi.
t-petsku kirjoitti:joker kirjoitti:Joo ja ne jotka on huumeilla aivot pilanneet niin eivät viitsi sitä tunnustaa..
Eivät todennäköisemmin halua tai voi tunnustaa koska ovat niin pahasti jo koukussa
FitzUljas kirjoitti:t-petsku kirjoitti:joker kirjoitti:Joo ja ne jotka on huumeilla aivot pilanneet niin eivät viitsi sitä tunnustaa..
Eivät todennäköisemmin halua tai voi tunnustaa koska ovat niin pahasti jo koukussa
Ei se tämäkään nyt ihan näin mustavalkosita ole. Olen polttanut pilveä ja syönyt psilosybiinisieniä. Molemmat ovat muuttaneet minua ihmisenä sekä hyvässä että pahassa.
Ei kyllä mun nykyiseen mielentilaan sovi juurikaan mikään kovin raju päihteily.
BumGeek kirjoitti: Eniveis kun sairaalassa laitettiin sijoilta mennyt olkapää takaisin paikoilleen, se vaati vahvoja kipulääkkeitä. En muista mitä se oli, mutta taisi olla oksikodonia, joka on vaan hyvin vähän pienempi paha riippuvuuden suhteen, kuin demonisoitu heroiini.
hanna74 kirjoitti:miten voi vastustaa huumeita ilman että on kokeillu niitä? ilman tietoa siitä millai ne todella vaikuttaa
hanna74 kirjoitti:miten voi vastustaa huumeita ilman että on kokeillu niitä? ilman tietoa siitä millai ne todella vaikuttaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa