Valvoja: Reinikainen
Trisse kirjoitti:Alkaisin diileriksi. Lyricat ovat kuulemma arvossaan huumekaupassa...
Gravedigger kirjoitti:Jaa-a kai sitä sitten jotain businesta pitäs vääntää... Varmaan kotona värkkäsin jotain ja myisin netissä. Sitä kyllä voisin tehdä nytkin.. Saahan tässä onneksi vähän tienata.
BumGeek kirjoitti:Gravedigger kirjoitti:Jaa-a kai sitä sitten jotain businesta pitäs vääntää... Varmaan kotona värkkäsin jotain ja myisin netissä. Sitä kyllä voisin tehdä nytkin.. Saahan tässä onneksi vähän tienata.
Minä päätin ryhtyä rikolliseksi tässä tapauksessa, joten teetkö pari pannukakkua, että jaksan ryöstää sun naapurit täydellä vatsalla?.. Sanon ovella, että oon tukarista!
Ilmeisesti olet joku paperinpyörittäjä "ammatiltasi"? Kerropa nyt kun noin fiksu olet, millä tavalla sinä tai kukaan muu informaatiotyöläinen tuotatte mitään sellaista, "millä sitä toista kansanosaa huolletaan". Te, jos jotkut elätte sosiaaliturvan varassa. Eläkkeelle jäämisenne on takuulla yhteiskunnan kannalta hyödyllisempää kuin paskanjauhaminen, jota kutsutte työksi.Nomad kirjoitti:Tuo alkukysely on hiukan harhaanjohtava, siinähän oletetaan, että me kaikki vastaajat elämme sosiaaliturvan varassa ja näinhän ei ole asia. Ihan riippumatta viimeaikaisista ylilyönneista meillä on edessä se tosiasia, että suomalaisessa yhteiskunnassa huoltosuhde alkaa olla huolestuttava ja pahenee: yhä harvempi tuottaa sitä, millä sitä toista kansanosaa huolletaan. Joudun tätä itsekin omalta osaltani miettimään, sillä ei ole kauhean pitkä aika siihen, jolloin minulla olisi mahdollisuus jäädä vanhuuseläkkeelle. Ja osa-aikaeläkeratkaisuahan olen miettinyt jatkuvasti, se vain ei ole taloudellisesti järkevä.
Visiona ihan kiinnostava: mitä yhteiskunnassa tapahtuisi, jos kaikki mikä kulkee sosiaaliturvan nimissä, poistuisi yhtäkkiä.
Parih kirjoitti:Te, jos jotkut elätte sosiaaliturvan varassa. Eläkkeelle jäämisenne on takuulla yhteiskunnan kannalta hyödyllisempää kuin paskanjauhaminen, jota kutsutte työksi.
Silka kirjoitti:Nomad, kun olet miettinyt osa-aikaeläkettä, oletko ottanut huomioon verotuksen? Suomessa on aika hurja progressio. Kun bruttotulot pienenevät, nettoa saattaa jäädä yllättävänkin paljon.
http://www.veronmaksajat.fi/laskurit/
Eläkkeen maksimoimista ajatellen kannattaa tietysti sinnitellä kokoaikaisena niin kauan kuin on kokoaikainen työpaikka.
Trisse kirjoitti:Mitä noita murehtimaan kun saattaa vaikka jäädä auton alle tai kuolla syöpään ennen kuuttakymppiä? Menis hyvät murehtimiset´ihan hukkaan...
Tuomas kirjoitti:Parihille varoitus: asiattomat ja loukkaavat viestit ovat kiellettyjä. Valitettavasti tulin paikalle liian myöhään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa