Valvoja: Reinikainen
joker kirjoitti:84 kg
Ylipaino ja mt-ongelmat näyttää menevän käsikädessä..Yleisin "tekosyy" siihen on että lääkkeet lihottaa. Mut totuuus on että mässäillään kun se on kivaa..Samapa mulle on mitä kukin painaa ..Olen vaan huomannut että mt-sairaat on 90% ylipainoisia... Haetaan varmaa lohtua roskaruuasta ja itsekunnioitusta ei ole pätkäkään niin on ihan sama miltä näyttää..
VQP kirjoitti:joker kirjoitti:84 kg
Ylipaino ja mt-ongelmat näyttää menevän käsikädessä..Yleisin "tekosyy" siihen on että lääkkeet lihottaa. Mut totuuus on että mässäillään kun se on kivaa..Samapa mulle on mitä kukin painaa ..Olen vaan huomannut että mt-sairaat on 90% ylipainoisia... Haetaan varmaa lohtua roskaruuasta ja itsekunnioitusta ei ole pätkäkään niin on ihan sama miltä näyttää..
Nuo lässytykset lohturuuasta ja itsekunnioituksen puutteesta lienevät joko pötyä, vattuilua tai oman idolin omituista myötäelämistä![]()
Elvis painoi kuollessaan 125 kiloa.
Rakkaussoturi kirjoitti:Siks lihoo, ku neurolepteist tulee jatkuva näläntunne. Oon lukenu, et se johtuu k.o lääkkeiden vaikutuksista aivojen osaan nimeltä hypotalamus.
Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut, ja niitä sit ihmiset korvaa muilla jutuilla esim. ruualla, tupakalla, viinalla, pilvellä etc.
Rakkaussoturi kirjoitti:Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut
Siks lihoo, ku neurolepteist tulee jatkuva näläntunne. Oon lukenu, et se johtuu k.o lääkkeiden vaikutuksista aivojen osaan nimeltä hypotalamus.
Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut, ja niitä sit ihmiset korvaa muilla jutuilla esim. ruualla, tupakalla, viinalla, pilvellä etc.
joker kirjoitti:En usko tohon että lääkkeet aiheuttaa ylensyömistä..Musta se on riippuvuus niinkun muutkin mulla on pakonomainen pelaaminen ja jollain syöminen eikai siinä mitäään sen kummosempaa ole..Pelaaminen ei vain näy ulospäin .Mutta aika helvetilinen pakkomiele tämäkin on
FitzUljas kirjoitti:Sama se mikä riippuvuus on. Suurin haitta on riippuvuus itse eikä se mistä on riippuvainen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa