Paljon painat?

Kaikenlaista keskustelua muista kuin mielenterveysaiheista

Valvoja: Reinikainen

Minä painan

alle 50 kg
3
6%
50-60 kg
3
6%
60-70 kg
15
29%
79-80 kg
10
19%
80-90 kg
5
10%
90-100 kg
8
15%
100-110 kg
3
6%
yli 110 kg
5
10%

Ääniä yhteensä : 52

Re: Paljon painat?

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 06 Syys 2015, 14:53

Nykyisin 103 kg.
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Mort.icia » 06 Syys 2015, 17:32

Täälläkin 103kg
Mort.icia
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja elollinen » 06 Syys 2015, 19:43

Liian paljon:( Olen lihonnut luvattomasti kesän aikana. Hivuttautuu pikkuhiljaa tuonne 80 paremmalle puolelle. Talvella alkaa taas painonpudotus...
"Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.:)"
elollinen
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja BumGeek » 06 Syys 2015, 20:06

Iltapainoni on nyt 114kg
BumGeek

ViestiKirjoittaja t-petsku » 06 Syys 2015, 22:02

Jotakin 68 kg.
There's beauty doing nothing at all
Never, never stop
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja Lette » 07 Syys 2015, 14:18

Elokuussa 2015 painoni oli 53kg.
Lette
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja joker » 08 Syys 2015, 21:44

84 kg

Ylipaino ja mt-ongelmat näyttää menevän käsikädessä..Yleisin "tekosyy" siihen on että lääkkeet lihottaa. Mut totuuus on että mässäillään kun se on kivaa..Samapa mulle on mitä kukin painaa ..Olen vaan huomannut että mt-sairaat on 90% ylipainoisia... Haetaan varmaa lohtua roskaruuasta ja itsekunnioitusta ei ole pätkäkään niin on ihan sama miltä näyttää..
joker

ViestiKirjoittaja VQP » 09 Syys 2015, 00:36

joker kirjoitti:84 kg

Ylipaino ja mt-ongelmat näyttää menevän käsikädessä..Yleisin "tekosyy" siihen on että lääkkeet lihottaa. Mut totuuus on että mässäillään kun se on kivaa..Samapa mulle on mitä kukin painaa ..Olen vaan huomannut että mt-sairaat on 90% ylipainoisia... Haetaan varmaa lohtua roskaruuasta ja itsekunnioitusta ei ole pätkäkään niin on ihan sama miltä näyttää..

Nuo lässytykset lohturuuasta ja itsekunnioituksen puutteesta lienevät joko pötyä, vattuilua tai oman idolin omituista myötäelämistä :evil:

Elvis painoi kuollessaan 125 kiloa.
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja VQP » 09 Syys 2015, 00:46

Kakadurielilla ja minulla on täsmälleen samanlaiset vaa'at. Kakadurielia otti päähän, kun vaaka sille astuttaessa näytti aluksi 88.8, mikä tietenkään ei ollut totta. Minä puolestani olin onnellinen 88.8:sta. Hetken. Hetken kuluttua se nimittäin näytti 93.5. Tänään vaaka näytti 86.2. Onkohan sen paristot lopumaisillaan vai joko on aihetta juhlaan ja hulvattomaan mässäilyyn? Saa kattoo..
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja joker » 09 Syys 2015, 00:49

VQP kirjoitti:
joker kirjoitti:84 kg

Nuo lässytykset lohturuuasta ja itsekunnioituksen puutteesta lienevät joko pötyä, vattuilua tai oman idolin omituista myötäelämistä :evil:

Elvis painoi kuollessaan 125 kiloa.

Joopa joo :roll:
joker

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 10 Syys 2015, 01:33

Siks lihoo, ku neurolepteist tulee jatkuva näläntunne. Oon lukenu, et se johtuu k.o lääkkeiden vaikutuksista aivojen osaan nimeltä hypotalamus.
Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut, ja niitä sit ihmiset korvaa muilla jutuilla esim. ruualla, tupakalla, viinalla, pilvellä etc.

Hypotalamuksen keskuksia:
Ventromediaalitumake

Ventromediaalitumake säätelee kylläisyyttä, ja sen tuhoaminen johtaa ylensyöntiin. Ventromediaalitumakkeen vastavaikuttaja on lateraalihypotalamus, joka säätelee nälän tunnetta.

Lateraalihypotalamus

Lateraalihypotalamus säätelee näläntunnetta, janoa ja nesteenottoa. Sen tuhoaminen johtaa vakavaan aliravitsemukseen ja stimulointi puolestaan ylensyöntiin.

(noi Wikipediasta, en ny jaksa ettii enempää lähteit)
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja t-petsku » 10 Syys 2015, 11:34

Rakkaussoturi kirjoitti:Siks lihoo, ku neurolepteist tulee jatkuva näläntunne. Oon lukenu, et se johtuu k.o lääkkeiden vaikutuksista aivojen osaan nimeltä hypotalamus.
Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut, ja niitä sit ihmiset korvaa muilla jutuilla esim. ruualla, tupakalla, viinalla, pilvellä etc.

Noinhan tuo suurin piirtein menee.
There's beauty doing nothing at all
Never, never stop
t-petsku
Pronssijäsen

ViestiKirjoittaja BumGeek » 10 Syys 2015, 11:41

Rakkaussoturi kirjoitti:Niin, ja osasyy lihomiseen voi olla se, et muut halut menee esim. seksuaaliset halut

Aijaa, ootko ihan varma?
Kuva

Vähän samaa mieltä kyllä. Panettaa ainakin vähemmän, joka on ihan Kuva
BumGeek

ViestiKirjoittaja joker » 10 Syys 2015, 12:43

Siks lihoo, ku neurolepteist tulee jatkuva näläntunne. Oon lukenu, et se johtuu k.o lääkkeiden vaikutuksista aivojen osaan nimeltä hypotalamus.

En usko tohon että lääkkeet aiheuttaa ylensyömistä..Musta se on riippuvuus niinkun muutkin mulla on pakonomainen pelaaminen ja jollain syöminen eikai siinä mitäään sen kummosempaa ole..Pelaaminen ei vain näy ulospäin .Mutta aika helvetilinen pakkomiele tämäkin on :?
joker

ViestiKirjoittaja pacem » 10 Syys 2015, 15:15

joker kirjoitti:En usko tohon että lääkkeet aiheuttaa ylensyömistä..Musta se on riippuvuus niinkun muutkin mulla on pakonomainen pelaaminen ja jollain syöminen eikai siinä mitäään sen kummosempaa ole..Pelaaminen ei vain näy ulospäin .Mutta aika helvetilinen pakkomiele tämäkin on :?

En ole kuullut rinnastusta aiemmin, mutta kuulostaa kyllä järkevältä. Kaikissa riippuvuuksissa ja niiden lievemmissä muodoissa on kyse rutiininomaisista tavoista, vieteistä ja sellaisista.

Olen kyllä varma että siihen voimakkaat lääkkeet voivat hyvin vaikuttavaa myös. Useimmilla ylipaino ei ole lähelläkään samaa luokkaa kuin vakavasti riippuvaisilla ihmisillä on se riippuvuus.
pacem
Peruskäyttäjä

ViestiKirjoittaja FitzUljas » 10 Syys 2015, 17:44

Sama se mikä riippuvuus on. Suurin haitta on riippuvuus itse eikä se mistä on riippuvainen.
FitzUljas

ViestiKirjoittaja BumGeek » 11 Syys 2015, 12:09

FitzUljas kirjoitti:Sama se mikä riippuvuus on. Suurin haitta on riippuvuus itse eikä se mistä on riippuvainen.

No tällä logiikalla MDPV on yhtä terveellistä, kuin suklaakeksit, että ei se ihan niinkään taida toimia :mrgreen:

PS. Näin sun susiavatarin myynnissä tyynyn muodossa jossain kaupassa.
BumGeek

ViestiKirjoittaja VQP » 16 Syys 2015, 19:42

86.6 kg = 849.25589 newton
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja KannosAakoo » 24 Syys 2015, 17:46

joku kuuskyt ja + 180 cm
KannosAakoo

ViestiKirjoittaja possu » 25 Syys 2015, 19:59

En ole uskaltanut edes kokeilla, että paljon painan. Varmaan aika paljon. Jos sitten joskus punnaan itseni, Eipä kiinnosta tällä hetkellä, kun aiemmin painoin aina samoja lukemia ja nyt painan ihan jotain muuta. Ehkä huomenna.
possu

ViestiKirjoittaja Haba » 03 Loka 2015, 11:49

103 kg Rispendalin syömisen kun aloitin lihoin ainaki 10 kg ei voi mitään.
Haba

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa