Paljon painat?

Kaikenlaista keskustelua muista kuin mielenterveysaiheista

Valvoja: Reinikainen

Minä painan

alle 50 kg
3
6%
50-60 kg
3
6%
60-70 kg
15
29%
79-80 kg
10
19%
80-90 kg
5
10%
90-100 kg
8
15%
100-110 kg
3
6%
yli 110 kg
5
10%

Ääniä yhteensä : 52

Paljon painat?

ViestiKirjoittaja Trisse » 11 Syys 2012, 22:27

Kerro se näin anonyymisti gallupissa
Trisse

Re: Paljon painat?

ViestiKirjoittaja VQP » 11 Syys 2012, 22:34

Vähintään riittävästi.
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja haller » 11 Syys 2012, 22:45

100 kg, pituutta mulla on 172 cm.
haller

ViestiKirjoittaja skitso » 12 Syys 2012, 09:39

En pystynyt vastaamaan 60-70kg vaikka tässä pahimmillani olenkin painanut 61kg.
skitso

ViestiKirjoittaja PowerFree » 12 Syys 2012, 16:42

115 kg
PowerFree

ViestiKirjoittaja kakaduriel » 12 Syys 2012, 23:19

71-78kg puuttuu (vissiin joku bugi käynyt siinä välillä), sen olisin vastannut.
kakaduriel

ViestiKirjoittaja BumGeek » 13 Syys 2012, 00:49

Tarkistin juuri pelkät alkkarit jalassa, että paino olisi ihan liki 90kg. On pudonnut kummasti huolimatta hyvin kaloripitoisista elämäntavoista..
BumGeek

ViestiKirjoittaja Trisse » 15 Syys 2012, 04:05

kakaduriel kirjoitti:71-78kg puuttuu (vissiin joku bugi käynyt siinä välillä), sen olisin vastannut.

79 lipsahtanut kohtaan missä olisi pitänyt olla 70. Tuon olisi voinut vaikka arvata gallupin muista vaihtoehdoista päätellen :roll:
Trisse

ViestiKirjoittaja Hermes » 15 Syys 2012, 05:42

Sitten jos painaa esimerkiksi 80 kg, niin on hankala päättää, että kumman valitsee!
Hermes

ViestiKirjoittaja possu » 15 Syys 2012, 10:43

Monta päivää taas ahdistelin täällä, että uskaltaako sitä edes punnat aitseään, että jonkunnäköinen ongelma tämä paino nyt on. Ahistaa.

No, punnasin ja näköjään painan nyt 63 kiloa, vaikka aiemmin painoin yleensä noin 55 kiloa. Mutta jos laihdutan, lähtevät vaivalla hankitut lihaksetkin ja vatsanahka menee taas karsean näköiseksi, puhumattakaan jostain muista ruumiinosista. Mutta mahtuisivat lempihousut päälle.

Öööö... öööö... en tiä.

Aiemmin olin 174 senttiä pitkä, mutta enköhän ole jo kutistunut, kun olen näin vanha.
possu

ViestiKirjoittaja Trisse » 15 Syys 2012, 12:48

Niin, possu ei ole todellakaan yhtään ylipainoinen
Trisse

ViestiKirjoittaja possu » 15 Syys 2012, 14:09

Niin, mutta kun olen aina ollut paljon laihempi, tuntuu justiin siltä, että olenpa nyt tosi paksu, vaikka tajuan, että se on pelkkä tunne, eikä oikeasti totta ja että pitää varoa, ettei ala laihtumaan ja laihduttamaan, koska siitä tulee sitten sellainen hulluuden kierre. Olenkin sanonut jo pitkään, että minulla on ortoreksia, mutta nythän jossain sanoivatkin, että se on vaan anoreksian alalaji. Anorektikko en ole koskaan ollut, mutta syömishäiriöhän se ortoreksiakin on. Kuitenkin inhoan ajatusta, että valitsisi syötävänsä sen mukaan, että eläisi mahdollisimman pitkään, koska en kannata yleensäkään mahdollisimman pitkään elämistä. Mutta niin on sukuni tehnyt, ja niin minäkin teen. Isäni joka ei tehnyt niin, kuoli elintapasyöpään ja sanoi viime metreillään, että mitään en kadu, olen elänyt täyden elämän. Koko ajan tämä asia riipii, vaikka pitäisi vaan olla onnellinen.

PS. Tai siis eihän elämän tarkoitus ole myöskään olla onnellinen, mutta että olisihan tässä vähän muutakin tekemistä, pitäisi saada aikaan maailmanrauha, kasvattaa nerot lapset ja muita juttuja, eikä pohtia jotain omaa läskiä.
possu

ViestiKirjoittaja possu » 17 Syys 2012, 03:21

Ja tahdon vielä puolustella tätä painoangstiani sillä, että kesällä, kun painoin eniten elämässäni koskaan, painoin yli kymmenen kiloa enemmän kuin nyt. Minulle oli melkoinen paukku olla yhtäkkiä 20 kiloa painavampi kuin yleensä.

(Paitsi ollessani raskaana, mitä en laske mukaan, koska painoni nousi raskaana aina noin 30 kiloa, mistä kai suurin osa oli silkkaa vettä, koska se lähti heti synnytyksen jälkeen pois.)

Nytkin kyllä kuukauden kauden mukaan eroaa paino kovasti. Tuskin kuitenkaan läskin määrä heittää painoa viittä kiloa.
possu

ViestiKirjoittaja Trisse » 17 Syys 2012, 03:45

Mä olen jotenkin erikoinen tapaus kun mulla päivänkin aikana voi heitellä yli kaksi kiloa paino! Näin siis ainakin vaa'an mukaan... useammankin vaa'an siis. Kertyyköhän sitä nestettä vai mitä? On hidas aineenvaihdunta.
Trisse

ViestiKirjoittaja possu » 17 Syys 2012, 04:06

Tuskin tuo nyt niin erikoista on, näin minullakin heittelee, Eivätköhän ihan juomiseet/syömiset, ja pissaamiset/kakkaamiset aiheuta tätä painonvaihtelua pitkin päivää?

PS. Minulla taas on hyvin nopea aineenvaihdunta.
possu

ViestiKirjoittaja viikviik » 18 Syys 2012, 04:08

BMI olisi relevantimpi kai
viikviik

ViestiKirjoittaja sSs » 18 Syys 2012, 09:26

viikviik kirjoitti:BMI olisi relevantimpi kai

Mutta sekin pettää näin lihaksikkaalla ;)
sSs

ViestiKirjoittaja aazie » 18 Syys 2012, 14:38

113Kg elämän iloa.
aazie

ViestiKirjoittaja Kuutar » 19 Syys 2012, 01:32

Trisse kirjoitti:Mä olen jotenkin erikoinen tapaus kun mulla päivänkin aikana voi heitellä yli kaksi kiloa paino! Näin siis ainakin vaa'an mukaan... useammankin vaa'an siis. Kertyyköhän sitä nestettä vai mitä? On hidas aineenvaihdunta.

Niin minullakin ja on nopea aineenvaihdunta. Iltapaino on useimmilla ihmisillä aina vähän enemmän kuin aamupaino. Alle viidessäkymmenessä on paino yleensä minulla, mutta voi mennä joskus yli sen.
Kuutar

ViestiKirjoittaja kakaduriel » 19 Syys 2012, 23:32

Trisse kirjoitti:
kakaduriel kirjoitti:71-78kg puuttuu (vissiin joku bugi käynyt siinä välillä), sen olisin vastannut.

79 lipsahtanut kohtaan missä olisi pitänyt olla 70. Tuon olisi voinut vaikka arvata gallupin muista vaihtoehdoista päätellen :roll:

Etsin vaan sitä omaa vaihtoehtoani, ja kun en löytänyt, hämmennyin. Päättely ei aina ole vahvimpia puoliani :lol:
kakaduriel

ViestiKirjoittaja Hermes » 20 Syys 2012, 01:03

Kuutar kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Mä olen jotenkin erikoinen tapaus kun mulla päivänkin aikana voi heitellä yli kaksi kiloa paino! Näin siis ainakin vaa'an mukaan... useammankin vaa'an siis. Kertyyköhän sitä nestettä vai mitä? On hidas aineenvaihdunta.

Niin minullakin ja on nopea aineenvaihdunta. Iltapaino on useimmilla ihmisillä aina vähän enemmän kuin aamupaino. Alle viidessäkymmenessä on paino yleensä minulla, mutta voi mennä joskus yli sen.

Keijukainen!
Hermes

ViestiKirjoittaja Kuutar » 21 Syys 2012, 23:16

.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 25 Syys 2012, 01:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja VQP » 21 Syys 2012, 23:31

Tulen mielihyvin sekundantiksesi ja takaan, ettei pirtelöä tule puuttumaan ennen eikä jälkeen matsin :D
VQP
Jäsen

ViestiKirjoittaja Golddigger » 13 Loka 2012, 14:49

116 kg, mutta suunta on alaspäin, hitaasti mutta varmasti :)
Nukuin ja näin unta, että elämä on iloa. Heräsin ja huomasin että elämä on työntekoa. Tein työni ja huomasin että työnteko on iloa.
Golddigger
Hopeajäsen

ViestiKirjoittaja Plom » 05 Syys 2015, 23:08

Jotain 68 kg / pituus 173.
Peace.
Plom
Hopeajäsen

Seuraava

Paluu Yleistä asiaa