Valvoja: Reinikainen
kakaduriel kirjoitti:71-78kg puuttuu (vissiin joku bugi käynyt siinä välillä), sen olisin vastannut.
viikviik kirjoitti:BMI olisi relevantimpi kai
Trisse kirjoitti:Mä olen jotenkin erikoinen tapaus kun mulla päivänkin aikana voi heitellä yli kaksi kiloa paino! Näin siis ainakin vaa'an mukaan... useammankin vaa'an siis. Kertyyköhän sitä nestettä vai mitä? On hidas aineenvaihdunta.
Trisse kirjoitti:kakaduriel kirjoitti:71-78kg puuttuu (vissiin joku bugi käynyt siinä välillä), sen olisin vastannut.
79 lipsahtanut kohtaan missä olisi pitänyt olla 70. Tuon olisi voinut vaikka arvata gallupin muista vaihtoehdoista päätellen
Kuutar kirjoitti:Trisse kirjoitti:Mä olen jotenkin erikoinen tapaus kun mulla päivänkin aikana voi heitellä yli kaksi kiloa paino! Näin siis ainakin vaa'an mukaan... useammankin vaa'an siis. Kertyyköhän sitä nestettä vai mitä? On hidas aineenvaihdunta.
Niin minullakin ja on nopea aineenvaihdunta. Iltapaino on useimmilla ihmisillä aina vähän enemmän kuin aamupaino. Alle viidessäkymmenessä on paino yleensä minulla, mutta voi mennä joskus yli sen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa